Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Georg 13:39 du är ordentlig och ger det korrekta namnet GNU/Linux som väntat. Ja det kan man verkligen intyga om att att operativsystemet är driftsäkert, datorn går som ett urverk utan störningar så länge man inte själv klantar till det. Som en urbota nyfiken person jag är när det gäller det tekniska, bortsett mina studier om förståelsen över människan, så är jag väl bevandrad inom det tekniska området. Vad gör jag, försöker ta reda på hur de olika programmen påverkar datorn och det gör det med oönskad effekt och allra helst när jag gör något som jag inte borde ha gjort utan backup så kraschar jag datorn och fick gör en ominstallation med formatering etc som jag fått göra tre gånger på grund utav min nyfikenhet, men det är så här när jag försöker lära mig datorns funktioner och jag är inte rädd för besväret. Jag kan berätta att Linux har två skrivbord plus att jag kan ta in massor av fönster på skrivbordet så att det ser ut som en frimärkskatalog om jag vill, som innebär att jag kan förminska en internätsite till ett frimärkes storlek. Men framför allt den lätthet jag har med att nå alla datorns fuktioner oavsett var jag befinner mig på nätet som spar massor av tid som är suveränt med Linux. Jag brukar spela Schack på nätet samtidigt jag är på Sourze och bevakar inläggen som jag väntar någon kommentar till. Så jag tycker nog att fler skulle pröva på att köra Linux och det går faktiskt att ha Windows på samma hårdisk om man så vill. Själv har jag vissa utvalda Windows program och Windows register naturligtvis, alltså det går bra att köra Windowsprogram i Linux operativsystem.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?