Rapportera inlägg

Valt inlägg:

En fin artikel o mycket angelägen.Själv har jag ju levt med skuggan av Rolfs död i sju år nu så vi har hunnit tala igenom det mesta.Men under de här åren har döden härjat skoningslöst runt om kring oss: vi som trodde att det var Rolfs tur? Men livet är inte rättvist. Min stora syster hade en jämnårig make 65 o han dog i canser väldigt snabbt.Året efter dog hennes dotter oväntat bara 40 år gammal.Själv har hon bekämpat sin canser två gånger.Min lillasyster har fått en elakartad canser o hon är ju inte ens 60.Vår fosteson valde att ta sitt liv o dottern har förlorat flera jämnåriga i canser. Rolf hade ju 5 syskon.De äldre 4 har han överlevt och i förrgår dog hans lillebror.Rolf blir ju 86 i år o priset för att få leva o bli så gammal är de oundvikliga förlusterna längst vägen. Men denne bror var 7 år yngre så det var inte väntat förrän emot slutet när hans canser löpte amok.Så det kändes sorgligt för Rolf.Vi talar mycket om döden här i huset o vi har alla vett att vara tacksammma över varje dag vi får ha Rolf.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?