Rapportera inlägg

Valt inlägg:

En intressant iakttagelse, men ur min erfarenhets synvinkel inte riktigt heltäckande. Det är sant att konsten i mångt och mycket kommit att användas i gränsöverskridande syften, men också som en seriös pendang till verkligheten men ur en specifik betraktares perspektiv. Vanligen då genom att detta perspektiv problematiserats för att skapa polaritet i försök att förtydliga den aktuella företeelsen. Mitt skapande har under livets gång gått genom många stadier av uttryck, men jag kan konstatera att jag från natur och allmän skönhet gjort en lov ut i det surrealistiska och astrala rymderna närmat mej mänskligheten politiken, personen och den glödande erotiken. Jo – alldeles riktigt,,, det jag åstadkommit beskriver en process som liksom konsten i stort också kan avläsas som spår av tiden och som sådana utan att nödvändigtvis förutsätta att det ena ska förhävas mot det andra ändå ger konsten legitimitet både som kommunikativ plattform för både "freak" som "mainstream" och som tidsdokument från såväl slott som koja. Som exempel – ta gärna en liten titt här - http://gallerikometen.se/ - lite av det jag funnit angeläget att förmedla av både själsligt mörker och konstruktiv glädje.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?