Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Forts. Orsaken till den lutteranska kyrkans brist på terror verksamhet är att den inte kan.Vi är upplysta o skräms kanske för döden men vi tror inte på något helvete utöver det på jorden som vi ofta stäler till själva Ett Knutby o en pastor Åke Green är fundalister Men de här männen har inga starka armeer o stora oljestater o millioner anhängare bakom rygen o därmed är de Gud ske lov ofarliga. Israel är en stat som håller ett helt folk i koncentrationssläger i 3 generationer.Medan de övertar marken.De bygger murar så att folket,vars land de stulet,förlorar allt framtidshopp. Jag tänker ofta på gettot i Warzawa när jag läser att man tänker sätta upp murar emot Egypten för att de unga pojkar som grävde dem kunde ta in mat o medecin.Detsamma gjorde man i Warszava:unga män grävde tunnlar o sände sedan i väg de blondaste barnen de hade för att köpa eller stjäla mat.De ålade i sina tunnlar med livet som insats.De äldres erfarenhet ratas ofta av de unga. Den nya generationen gör sig till mördare så gott som dagligen.Så Israelitern är inte barmhärtigre än muslimerna eller de kristna Men jag håller med om att de är farligast just nu därför att de har den där världomfattande supportrarna.Och att de fortfarande har en medeltida religion

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?