Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Alla dessa kommentarer har jag inte läst, men jag har min åsikt om ämnet. Tur att jag inte är rädd för"muslimerna" som många faktiskt är. Jag träffar så många varje dag, men jag har fortfarande min svenska identitet här i Sverige. Diskuterade "Muhammedteckningen" i går med en kollega från Marocco. Han är ateist, det är inte jag, men vi kom överens om, att "dansken" skulle ha bett om ursäkt om han kränkt en trosuppfattning. Man klagar inte om det gäller en småsak och i det här fallet kunde det vara vägen till ett närmande mellan religionerna. Anser jag. Detta eviga stridande är inte bra för världen. Ibland måste man göra eftergifter. Det vinner man på i längden.Hade det varit jag, hade jag offentligt bett om ursäkt. Inte för att jag är rädd, men för att det var heligt för muslimerna. Vi borde också ha våra heliga "saker" utom handavhuggning förstås!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?