Valt inlägg:
# 82 / Det enda du har bevisat hittills är att vi inte är överens... Och jag har aldrig påstått att alla muslimer är likadana precis som inte alla nazister är likadana eller inte alla kristna är likadana. Men mig veterligen har jag inte hört att en kristen eller en jude eller en buddist har sprängt sig själv och urskillningslöst dödat hundratals människor i guds namn... Jag vet inte i vilken planet du bor i… Har du nånsin läst koranen eller delar av? allt finns skrivet där, muslimer som genomför terrordåden följer koranen, punkt och pricka! Minns du när jag tog upp exemplet om att Stalin sa att bara 1 var ideologiskt övertygade kommunister medan 50 var opportunister och 49 var nyttiga idioter? Samma sak tillämpas hos islam: du har en majoritet som följer strömmen nyttiga idioter eller opportunister medan andra som är fundamentalister och har makt att skrämma och tvinga de andra är dessa som kommer att diktera dagordningen när tiden är mogen.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?