Valt inlägg:
Inger, det du gått igenom kan bara förstås av oss som varit med om samma eller likartade hemskheter. Dock är det som skrämmer mig kanske ännu mer, som du säger i #51 att detta pågår ännu idag! Det jag ser som kanske det allvarligaste är att det räcker med att endast EN psykolog el motsvarande skriver i en journal att en person har psykosliknande störningar så blir den personen "kryssad" och är därmed märkt för livet!
De som sitter inne med den makten MÅSTE kunna kontrolleras av någon sorts allmänhetsstyrd grupp som kan stå upp FÖR den "kryssade". Idag finns detta inte, såvitt jag vet i alla fall. För OM det fanns, ja då skulle möjligheterna för maktens hemska människor kunna minskas och färre låsas in på detta lagvidriga sätt som fortfarande sker idag 2010!!! Jag skräms något så fruktansvärt över "den svenska modellen" eftersom vi de facto är totalt försvarslösa inför den svenska staten! Inte ens Mao, Hitler eller Stalin kunde komma på ett effektivare sätt, detta eftersom vi luras till att tro att vi lever i ett demokratiskt land, vilket är den största myten någonsin! Därför Inger, är ditt vittnesmål så ofantligt mycket mer betydelsefullt eftersom du belyser denna realitet som makten med alla medel försöker förhala bort för att till sist kunna säga att allt är preskriberat och inte kommer att upprepas, fast allt fler nu börjar förstå den hemska sanningen.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?