Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tack ifrån hjärtat Inger! Jag har oxå haft den stora lyckan att bli tvångsvårdad för att jag kunde bli kriminell som min biologiske far!Jag låg ofta bältad o blev sexuellt tafsad på hela tiden av vårdarna på natten.Jag var föräldralös så det var riskfritt.Jag fick hjälp att rymma när jag fick veta att jag skulle steriliseras.En natt när jag skulle gå på toaletten hade en av mina vänninor hängt sig på dörren till ett av toabåsen.De var 4 systrar som skulle steriliseras för att de var s.ka tattare.Annmari,min bästis,rymde o hoppade framför tåget.Det var hennes syster som hängde på toa dörren.Den yngsta var bara 13.Hon hoppade ut genom ett fönster men dog inte utan hamnade i rullstol.Jag funderade på att hoppa framför tåget jag med där jag sprang i natten men så stoppade jag en långtradare på väg emot Oslo stället.Som tur var hade jag ju levt ute i några år.Men tillbaka till Sverige vågade jag mig inte på ganska många år.Man var ju omyndig till 21 på den tiden.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?