Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ingloz, jag har haft det på lut, att vi alla tror jag" läser brottstycken som ur en bok och får inte en samlad information. Jag förmodar att du hakade upp dig på det om skit, som Lasse skrev, det var ett typisk sätt att utgå ifrån ett brottstycke och inte hade jag läst hela er dialog från början. Hade jag gjort det hade jag förstått att du svarade på en tidigare kommentar och inte den sista Lasse skrev och det ber jag om förlåtelse för. Just det här, att inte ta del av en dialog ifrån början syndar vi nog alla med och Janne är suverän på detta och därför blir hans kommentarer därefter och likaså LA gör likadant. Det finns all anledning att vi skärper oss i den frågan. Man kan inte läsa ett brottstycke ur en bok och sedan bedöma om en bok är bra eller inte, utan man bör läsa hela boken innan man yttrar sig. Det är som mitt skriveri som växlar från olika teman och ämnen och inte någon här kan tvärsäkert säga vem jag är utan i så fall hamnar det på fördomens konto. LA kan skriva mycket bra och det ska han ha en eloge för och däremellan är han plump, vad ska jag tycka om honom? Jo han får en bild från mig eller snarare två, en rejäl karl som trots det har sina fel och brister som ett exempel vad vi tycker om varandra och något agg har jag inte till honom lika lite som jag skulle ha det mot någon annan för jag anser att vi är lika stora kålsupare allihop och så vill det gärna bli i debatterna och från läsarnas håll blir det säkerligen förvirrande att läsa en massa om ditten datten som ger ett helhetsbetyg på oss som jag inte vill höra, för man har hört vad de säger och tycker om oss är det inte något bra betyg vi får, så är det tyvärr.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?