Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Att dra fel slutsatser om varandras åsikter går som på räls här och därför kommer onödiga kommentarer, som blir lite jobbigt i längden. En del onödiga kommentarer har med rena fördomar att göra, som bygger på föutfattade meningar som är förkastligt så att det förslår, som vi skulle hålla oss för goda att syssla med. I sak får folk ha vilka politiska åsikter de vill, men det ser jag som ett övertramp att pracka på andra vad de tror och vidhåller det envist att så är det och är så ful dessutom som kommer med antydningar, som säkert känns retfullt för dem som faller offer för dem, detta är ett otyg som aldrig borde få passera opåtalat oavsett vem det kommer ifrån. jag tänker, obs! jag tänker en hel del på hur folk är funtade och främst, "vad får de allt ifrån" som de sedan skriver ned som de inte borde ha gjort, men det här är en tanke som jag har när jag läser inlägg här, alltså inlägg som aldrig borde ha skrivits? Om jag skulle skriva dylikt? självklart! varför skulle jag stå över chansen att skriva en dum kommentar? när en del längtar efter detta för att få något att kritisera. Så här hålls detta forum igång bör vi veta och det gör vi nog lite per mans, om inte nu någon har en annan synpunkt förstås, så väntar jag med spänning på detta, hur just du uppfattar oss som skriver här. Allt detta sagt för att vi ska vinna förståelse för varandra i all välmening och ingenting annat.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?