Valt inlägg:
Janne, du får faktiskt lära dig att läsa innantill, jag skrev att du kunde lägga undan bibeln ett tag. Ditt generalfel är att minnas fel och många gånger förstår du tydligen inte budskapet mellan raderna. Det är extremt viktigt att läsa och förstå rätt, ana sig till att något kan vara felformaterat av försummelse eller av rent slarv. Men du tar tillfället i akt och utnyttjar detta som ett bevis, att kunna påstå att man är extrem? Skriver man som du och har en framtoning som guds bästa barn så undrar jag vem som är extrem. Jag har en förståelse för den verklighet vi lever i och vår tillvaro är inte en dans på rosor, om man påpekar fel och brister för att göra folk medvetna om vad som händer i vårt land, så kanske man behöver ta till lite bröstoner. Sverige får inte som ett äkta exempel som inte någon kan förneka är att vårt land har blivit en tummelplats för kriminella element, men inte bara i Sverige utan i andra länder också som man också och diskuterar i EU. Tror du att dessa bevakningskamror är till för ro skull? I England är brottsligheten så hög så Polisen har känt sig tvungna att ha ett nätverk av kamror kanske i varenda stad just för att snabbt kunna ingripa när det händer något. Så länge vi har en ökad kriminalitet så länge ska jag vara obekväm och visa på det, får du kalla mig extrem hur mycket du vill det struntar jag i! Om du har en felaktig inställning som politikerna vill att du ska ha är det ditt problem, lasta inte det på mig genom en massa förebråelser för att jag inte accepterar den politik som förs av de etablerade partierna.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?