Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#9 Janne, du får nog skylla dig själv, för du är för kortfattad för att man ska förstå vad du menar egentligen. Du kan inte gömma dig bakom LA och komma med kritik som handlar om honom och mig och det är klart inte tjusigt av dig att försvara dumma kommentarer riktat mot mig. Så jag undrar nog över om inte du har själv har mycket att lära. Ett rundsnack ger inte någon utveckling i ett samtal. Du anmälde mig till redaktionen istället för att först påtala min tabbe till mig det gjorde du skadeglatt efteråt istället? sådant förfarande ställer dig i en sämre dager så nog har du en del att lära dig och inte får du någon guldstjärna av sankte Per när det är så dags. Ett tips, kom med personliga åsikter och motivera dina påståenden ska du se att du får renhåriga svar av mig. Men inte något ont i det hela som vi inte kan överleva från min sida sett, för du gör ju så gott du kan och det får man ta hänsyn till och det gör jag i högsta grad. Sköt om dig och lev väl.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?