Rapportera inlägg

Valt inlägg:

ingloz Ja 5 år är en lång tid. Just nu tycker jag att alla runt mig dör.Rolfs bror o hans fru är döende.Min lillasyster har fått samma elaka bröstcanser som min storasyster.Men storasystern klarade cansern o har numera småstroke liksom jag själv.Dotterns vännina 40 år har fått canser i bukspottkörteln o hon är inte den första att dö av canser i barnens ungängeskrets. Grannen vi har är en ung familj med en ung farfar,62 o kärnfrisk .I jul nu bara tvärdog han .Medan hans pappa lever kvar:de trodde dödsbudet gällde honom först. Livet är inte rättvist.Dotterns vän som fick barn på samma gång som lilla Maja föddes mötte hon i öppna förskolan hät:en annan "sen" mamma:barnen var jämngamla.Nu bloggar hon under namnet vimmelmamman goggla:hon har fått en elak canser som ständigt blommar upp.Man får ta varje dag som en gåva. Men jag vet inte om jag har en själ?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?