Valt inlägg:
#13/ GunnarL, det tror jag, uppriktigt sagt, inte att Uno gör heller, om han är funtad så som han beskrivs av andra ... och jag menar att VI behöver inte förstå varje ord för att känna att här finns något viktigt som är användbart. Det räcker att man nöjer sej med det som går att förstå. Jag använder mej t.ex. gladeligt av all teknik även om jag inte förstår allt. Där räcker det med att man kan läsa innantill och gör som det står i manualen. Eller, jag tackade inte nej till den behandling läkaren föreslog fast det verkade väldigt invecklat och farligt ... Jo, jag minns Uno Hanssons texter sedan min förra period på sourze 2002-03. Oavsett vad han fått för stämpel är jag mycket fascinerad av hans idéflöde. Påminner faktiskt om ranelidska fast inom en annan kategori ... jag hoppas att Uno läser våra kommentarer och har nöje av dem : Inger Olsson påpekar att han trixar med språket. Det är både lite kul och det som förvirrar. Att det behövs nytänkande är dagens sanning.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?