Rapportera inlägg

Valt inlägg:

# 81 / Bison: Du har "förståelse och respekt för att när nationella gränser kränks kan nästa vem som helst bli terrorist", vilket innebär att du kan ha förståelse för terrorism så länge terroristerna tillhör den grupp du beundrar, vilket självklart judarna inte gör. Du är tyvärr inte ensam om detta, det är ju därför judarna har varit utsatta till allslags förföljelser under årtusenden från religiös intolerans till rasism, allt detta har inträffat tack vare typer som delar din uppfattning. Det är ju därför judarna måste fortsätta att kämpa för sitt hemland. Jag skulle aldrig vilja leva i ett land styrt av sharia lag och jag är inte heller ensam om detta. Och vet du vad? Jag är inte jude men ju mer jag läser dina enögda inlägg desto mera sympatiserar jag med israelernas kamp. Fast du troligen inte ville så hjälper du dem på traven med dina giftiga spyor. Må israelerna alltid vara modiga mot sina förrädiska blodtörstiga fiender.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?