Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Intressant resonerat Jocke, om man söker sanningen snubblar man ibland när det gäller att lita på andras uppgiften t.ex. antalet Somalier som DN skrev om i sin inhämtade statistik från SCB som inte heller är en riktig säker källa men ändå acceptabel. självklart ska rätt vara rätt och det är helt ok att korrigera sina uppgifter. Om nu någon till äventyrs tror att jag är emot invandrarna mer än de kriminella som även gäller som åsikt mot svenska tjuvar och banditer så är det invandringspolitiken som måste förbättras som jag får medhåll om av de flesta politiker att jag sedan tar i lite extra för att folk ska inse allvaret med den rättvisa mångetniska kulturen som vi själva ingår i så ska banne mig politikerna visa prov på det också, men tyvärr det är de nya svenskarna som gäller och det är vad alla invanddrarkritiker retar sig på, att vi som svenskar ska inte räknas in i mångkulturen utan drastiskt uttryck ska ses som parasiter i vårt eget land.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?