Valt inlägg:
Janne och Jocke att jag söker sanning och rättvisa som betyder enbart att jag är realist med en del idealism för att orka svara på era förutfattade meningar, allt annat är rena tillfälligheter om det råkar samstämma med era ideal som är diskutabla genom att blunda för fakta utan motbevis. Men era argument saknar faktaunderlag eller så hittar ni endast den fakta som politikerna vill att ni ska tycka och anse. Jag tar del av politikernas och pressens uppgifter jämte den statistik som finns att tillgå, om de ljuger om allt så gör även ni er till lögnare. Som jag förstår är ni inte intresserade utav ett välmående samhälle och därför tycker ni att allt ska bara ske, precis som om ödet styr oss alla, vad jag vet kan vi alla påverka roten till det onda som är våra politiker och jag kan inte rå för att ni står på deras sida hur illa de än bär sig åt. Det finns något som heter orsak och verkan efter den principen går jag och gör man inte det så får man dessa kommentarer från ert håll. För att förstå vad som kan vara rätt eller fel så finns bara orsak och verkan som egentlig måttstock!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?