Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Julen kanske är känslornas högtid då vaknar samvetet och en tår trillar ner för kinden för de fattiga och utstötta som inte har ett eget hem bland oss svenskar folket. Orsaken till det här är flera och bara för att det är julafton ska jag inte föra någon politisk kritik. Men den medkänsla jag har för människor som har det svårt ser jag det som en bedrövelse att inte samhället gör något radikalt som skulle få denna kategori att komma in i samhällets gemenskap. Det här är i mitt medvetande nästan ständigt och är själva drivfjädern att ifrågasätta mångkulturen som vi själva är en del utav och därför kan man inte kritisera människor som står upp för sitt land och folk. Det är inte så intressant att läsa artiklar som handlar om hur folk har det i andra länder och vi förbannar dessa regimer, när vi borde se i första hand på hur det står till i vårt eget land som går mot en mental förintelse som man också kan märka spår av i vissa kommentarer, kalla det gärna för att vara dåligt upplyst och omedveten, som vissa dessutom får ett posetivt gehör för, som stärker tesen av mental förintelse som gäller hela befolkningen och inte minst våra folkvalda som medvetet jobbar för att ta vett och sans ifrån oss, inte undra på att folk blir kriminella i alla led.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?