Valt inlägg:
Det är inte så lätt som du skriver.En pedofil har en sexuell läggning o lika lite som man kan ändra sig ifrån hetero till homo o tvärtom så går det inte. Min pappa var pedofil och kunde hålla på ostört att fördärva småbarns liv på grund av sin fina familj,sin höga ställning i samhället o på grund av att det då inte var vanligt att man rotade i familjens "privatliv". Det var lillasyster som talade ut:Kan barn få barn? Hon var 11 år då.Sedan var det ju ut o in på kåken resten av livet.För våldtäkten på mig fick han 4 år för att jag var nyss fyllda 15.I dag hade han fått ett långt straff eftersom han drogade mig medvetslös.Men han var inte bara en pedofil.Han var en enormt skicklig musiker o kompade alla sin tids stora.Han var en duktig historiker som jag i vuxen ålder hade en ganska god kontakt med.På mina villkår.Han lärde min dotter att spela piano men försökte tafsa på min son,då 5.I dag säger sonen att jag gjorde rätt som tog upp kontakten o han har en del roliga minnen ifrån sin morfar.Dottern däremot är tveksam: även om vi aldrig lämnade honom ensam med barnen tog vi en stor risk.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?