Valt inlägg:
Så bra, du beskriver, sånt som berör mig, just för att jag känner igen mig speciellt i detta att du saknar storfamiljen. Samhörigheten och tillhörigheten är kanske bristvara för många i vårat samhälle som blivit så kallt. Eldar och sköna skinn, vore ju underbart, att sitta tillsammans, skratta, prata lyssna, på varandra sjunga, dansa och göra maten och äta tillsammans. Men vist ärligt ska sägas att jag är barnsligt förtjust i julklappar och julkort och hoppas varje år fram till julafton... Några julkort hänger på mitt kylskåp, det gläder mej! Jag behöver ingenting, tycker bara det är himla kul och spännande att packa in och dela ut, hmm men det vore ju underbart.... lyckas vara värt något speciellt.... Tja en som inte riktig lyckas få till det där perfekta, och som finner sig både älska och hata julen kanske blir lite udda i dessa tider... Men nu har vi ett helt nytt år med nya dagar att fylla framför oss, det är väl härligt? Gott nytt år!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?