Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#115 / Så personliga vänner har jag inte bland muslimer att vi diskuterar familjefrågor. De skulle säkert klassa mej som lägre stående därför att jag förlorade min enfödde son då han var 24 och inte ens hann få egna barn - och jag skulle då kontra med att de borde hålla sin stora barnaskara i öronen när de busar bland gamla o sjuka i väntsalen på sjukan. Och att den som bosätter sej i ett annat land med annorlunda kultur måste ta seden dit de kommer. Det senare försöker jag få två av våra grannar att förstå. Att man måste göra rent efter sej i bastu och tvättstuga t.ex, och att det går bra att fråga om man inte förstår vad som står på anslagen i sophuset. Men min grundsyn är att ALLA har samma människovärde. Men jag väntar fortfarande på att få veta vad andra svenskar tror om att "Islam hotar ta över vårt land" Den frågan tror jag att alla de övriga som bidragit till mängden av kommentarer till Leif-Arnes text kan svara på. Kom an!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?