Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ingloz man ska inte generellt deka ned på folk. men tyvärr man måste ha studerat djupt ingående vad Islam är som politisk ideologi MAKT! och inte något annat. Jag kan säga det en gång tili, det är synd om muslimer och allra helst kvinnorna som samtidigt jag är förvånad över att Fi eller övriga feminister inte försvarar dessa muslimska kvinnor som behandlas som mindervärdiga. Alltså jag går emot denna mördarideologi som Islam är i första hand och samtidigt skulle jag vilja att svenskarna vaknade till och satte sig in i vad det handlar om när det gäller muslimer. Som tur är börjar allt fler politiker förstå att muslimer ska inte få något politiskt övertag i Sverigi, alltså politiker som inte vill ha några mördarfasoner som Sharialagarna innebär. Muslimerna har fått avslag för sin önskan att införa dessa lagar i Sverige, men den svenska flatheten ger väl efter för muslimernas påtryckning som med mycket annat som inte är önskvärt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?