Valt inlägg:
Leif-Arne Undvall, det här var en verkligt intressant och välskriven historielektion. Tack för den! Jag uppskattar kulturellt utbyte och jag uppskattar varmt de duktiga invandrare jag har haft att göra med i olika sammanhang. Men jag fattar inte varken nöjet eller vitsen med att alla goa sourze.gubbar kastar skit på varandra istället för att komma med förslag på en lösning av de problem som uppstått, verkliga eller inbillade, på grund av FÖR STOR invandring - kolla länken på #99/ och begrunda. - Även om jag misstänker att Uforskaren och Lasse i Gatan är samma person, så är det INTE han som skapat debatten som visas ... Lars Nilssons inlägg #24/ rekommenderar jag att läsas ett par gånger till och mycket SAKTA. Till "Ayaan Hirsi Ali, författare till bästsäljaren Kräv er rätt!, har både hyllats och hotats till livet för sin hårda kritik av islam och dess kvinnosyn." finns två länkar. "Muslimerna, särskilt de som bor i väst, måste lära sig att tänka efter" säger Ayaan Hirsi Ali. Varför inte kommentera det i stället för att hoppa på varandra till ingen nytta?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?