Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Är vi så medvetna om vad vi röstar på varje valår? skulle inte tro det. De senaste valen har jag röstat av ren slentrian på ett riksdagsparti men nu ställer jag mig tveksam till att rösta över huvudtaget eftersom jag finner inte någon större ändring i den nuvarande politiken som inte ens sossarna skulle avhålla sig ifrån. Med det resonemang som de utpekade herrarna för så skulle man kanske rösta på SD eller inte alls, jag väljer att ligga lågt fram till valet så får vi se vad samtliga partier har att erbjuda. Att jag har vaknat till om rådande politik framgår säkert i mina yttranden för att tidigare varit måttligt intresserad av politik eftersom mitt värv inte givit någon större tid att sätta mig in i vad politik är, nu börjar jag skönja en maktgalenskap som inte har mycket gemensamt med folkets vilja. Faktum är att invandrarna fått upp ögonen på mig för den förda politiken genom deras kritik mot det svenska samhället, så kom inte och säg att inte invandrarna påverkar oss också menligt, med vad de har för åsikter om oss.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?