Valt inlägg:
Ja, Sunny, det är verkligen inte klokt att det finns så många trögtänkta hjärnor placerade på så viktiga poster. Det verkar som all logik är bannlyst. Visst kan man tro att det är för att spara pengar åt samhället, men jag misstänker att det snarast rör sej om såna som är besvikna på livet och därför måste göra det surt för andra också. Som du förstår har även jag haft mycket att göra med de där människorna och träffat både onda o goda, mest goda om jag ska vara ärlig. Färdtjänst har jag haft beviljad under de senaste 5 åren, men ännu har inte min käre Kurt Helge tillåtit mej att nyttja den. Han vill köra så länge han kan, säger han. Men, snart är den dagen inne då han inte kan längre. Men det är inte roligt att bli gammal med den syn som myndigheterna har på oss. Det gäller verkligen att ha huvudet på skaft och hålla sej informerad om sina rättigheter. Om sjukdom sätter hinder i vägen för det är man inte värd ett ruttet lingon... Det där med storhandel på internet tycker jag var en bra ide som ni bör finslipa så snabbt som möjligt...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?