Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Gunnar: Jodå. Visst får man det: raljera.Men om du inser att följde vi efter Reykavik måste någon i min familj dö:det känns jobbigt nu medan jag fortfarande kämpar varje dag med sorgen efter Bamse.Vem i din egen familj skulle du var villig att avrätta om politikerna bestämde det? Och jag kastar verkligen ingen mat:det lärde jag mig i fosterhemmet.Med ett kollektiv på 11 personer tar Bellman hand om resterna.Du borde som min vän unna mig min lille Bellman tycker jag nog.Jag är väldigt ledsen o extra känslig nu sedan Bamse dog saknar hans tunga huvud i mitt knä medan jag sitter o skriver om nätternaeftersom jag inser att min tid men S.t Bernhardshundar är över.Ibland drömmer jag om att köpa en ändå o hyra någon att rasta honom men hejdar mig:Om jag skulle dö tar dottern o hennes familj över Bellman:det avtalde vi innan jag skaffade honom.Men ingenting kan få min svärson att ta emot en s.t Bernhard: Denne man är en svärmorsdröm på alla sätt men han har ju levt med mina stora hundar i 20 år så han vet vilket arbete det är.O flytta inte till Reykavik är du snäll:jag skulle sakna dig så mycket här på Sourze.Jag råkar bara vara lite extra ledsen men det går över.Bamse blev nästan 3 år äldre än genomsnittet o evigt liv har ingen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?