Valt inlägg:
Vad Lars Nilsson skriver skiter jag i:han är en elak fan! Men det du skriver får mig att gråta ur mitt innersta.För jag tycker så mycket om dig.Jag vårdar en gammal man som skulle hamna på långvåden den dagen jag tvingades följa Bellman i döden.Han har en enorm glädje av Bellman:de vilar middag tillsammans o Rolf blir lugn när han stryker Bellnas päls.Eftersom Rolf numera tappat det mesta av sitt språk så är den en fröjd att höra hur han pratar med hunden som tycks förstå.Det skulle bli slutet för kolllektivet om jag dog då det numera i praktiken drivs av mig.Jag hoppas det inte blir som I Reykavik medan jag lever.Jag kan inte förstå människor som inte kan låta sina medmänniskor leva i fred med det som gör dem lyckliga.Själv önskar jag ju att alla hade den glädjen jag har av min hund men vet att du inte gillar dem så jag får ju önska någonting annat för din räkning.Man måste inte bli lyckliga på precis samma vis Gunnnar min vän.Man måste inte ens tycka om hundar.På sommaren när vi översvämmas av grannar o vänner till de unga runt poolen är det alltid någon som är hundrädd.Det är ju bara att flytta in Bellman o så är det problemet löst.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?