Valt inlägg:
# 9 / Leif-Arne, det är såklart de där svårhanterade raserna som redaktionen avser i sin fråga - och där kan väl ingen tycka att det är okay att "skumma typer" får ha sådana som vakthundar. Nej, där är vi helt överens om att de bara ska få hanteras av proffessionellt folk. Men min bonusdotterdotter har en sån där liten gullig sak som man kan stoppa i fickan om det råkar uppstå en hotfull situation. http://www.facebook.com/photo.php?pid96769&id1707650715&refmf Rätt praktiskt! Själv ville jag gärna ha en mellanstor. Fast att det blev en cockerspaniel berodde på att min son förälskade sej i valpen Boy. Att det sedan inte blivit någon ny efter att vi förlorade både sonen Mike, 24 år, och hunden Boy, 9 år, beror på att jag inte orkar med smärtan det innebär att skiljas från en älskad varelse igen. Att låna passar mej däremot väldigt bra. Så hamnar jag på ett äldreboende en vacker dag kommer jag att tjata mej till ett gemensamt djur som vi kan att slösa kärlek på ... Leif-Arne, du har tränat på att bli förföljd av hundar. Det gör mej nyfiken. Var, när o hur?...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?