Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Janne B, Visst är "på spåret" ett trevligt progam. I går hade jag näranog utklassat de tävlande. Men att se denne självbeundrande Borgström sitta och se ut som den dummaste pojken i klassen beredde mig faktidkt ett visst nöje - även om jag är en väldigt snäll människa. Hans insats som Jämo har nämligen retat mig ordentligt i flera år. Jag tycker också att Skavlan gör fina intervjuer, där han får människor att öppna sig på ett förunderligt sätt. Jag tycker att Anna Wahlgrens dotter är väldigt modig som vågar träda fram och berätta om hur exemplarisk barnuppfostrare hennes mamma egentligen var. Hur som helst fick mamman ju på sin tid väldigt mycket positiv publicitet, vilket kanske säger en hel del om journalistkåren. Själv har jag alltig hävdat att det största packet i samhället är journalister och jurister - tätt följda av revisorer och arkitekter.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?