Valt inlägg:
# 28, 29/ Jag kan inte läsa eller höra negativ kritik om Björn Ranelid utan att stå upp för att han tillhör dem jag allra helst lyssnar på. Utforskaren säger en hel del klokt ang människan och psykologi Det är Ranelids udda personlighet som faccinerat mej från första mötet med honom. Varken läsningen av hans böcker eller den överväldigande negativa Ranelids-kritik som numera florerar kan påverka mej det minsta. Inte ens att han gjorde bort sej nyss i På spåret tycker jag är bekymmersamt. Det är nämligen en viss skillnad, GunnarL, att kunna svaren sittandes avslappnad hemma i soffan mot att servera dem framför kameror med alla dessa missunnsamma tittare i slutändan ... Nu, Sunny, vill jag bara tala om att länkarna fungerar ofta inte hos oss andra heller, speciellt inte om man söker en text längre bak i tiden. Nu har jag varit inne på din "Skändad" och sänt en kommentar i fältet som tillhör densamma. Då dyker den upp i Dagens kommentarer. Om du vill se din tidigare verksamhet skall du klicka på ditt namn i den högra spalten om en av dina senaste texter så kommer du till de data du skrev in från första början - sedan har du alla texterna i kronologisk ordning. Som sagt, det har blivit några stycken :
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?