Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Sunny: Jag tror inte man behöver nån "erfarenhet" inom hor-området för att bilda sig en uppfattning. Det räcker med lite allmän människokännedom. Min uppfattning är att prostitution inte hör hemma i ett civiliserat samhälle, lika lite som krig, och barnarbete bara för att nämna några. Jag känner inga horor men jag känner många kvinnor och ALLA jag pratat med om sånt här skulle aldrig för sitt liv utsätta sig för detta. Att en hora inte kan va riktigt frisk är deras ord, inte mina. Det är kränkande och och väldigt olustigt att se hor-kultur-tyckar-eliten sitta här och klappa varandra på axeln och tala om hur bra den andre är och dessutom ha mage att inte ge utrymme för åsikter utifrån. Sen undrar jag.. vad 17 har målare och kirurger med saken att göra? Det handlar inte om vad den enskilde horan tycker eller upplever, det handlar om en grupp och alla grupper när de utsätts för tryck utifrån, kommer att försvara sig och sina ideal med alla medel oavsett konsekvenser eller huruvida de har "rätt eller fel".

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?