Valt inlägg:
9Goding: hur många prostituerade känner du? Jag menar känner väl.Efter mina 12 år i sexbranchen har har jag säkert träffat ett hundratal eller flera under arbetet men en organisation.Min allra äldsta o bästa väninna är hora o går på gatan.Sedan nästan 60 år! Ja du läste rätt:hon började vid 14 o fyller 73 år nästa gång.Hon är ju pensionär o måste inte arbeta men hon älskar sitt yrke.Som singel 73 åring träffar man inte många män o de i ens egen ålder kanske inte är så mycket för sex? Stamkunderna sedan kanske 30-40 år står för tryggheten o de yngre för ett bra sexliv. Jag har vänner som arbetat som prostituerade för att skaffa pengar till en utbildning.En är läkare o en psykolog i dag.Ett par har doktorerat och en kvinna sitter i dag i riksdagen.Men dubbelmoralen gör att dessa kvinnor måste leva ett dubbelliv för samhället straffar dem hårt.Vem vill mista bostad o barn? Kvina som är psykolog sade en gång till mig atat ifall hennes förflutna dök upp måste hon ta sit liv.Däremot är de stackarna som är utsatta i ett drog beroende eller annan psykisk defekt de enda som kan tala ut utan represalier.
Man kan göra som Horan Louise Eek:försörja sig på att resa runt o berätta hur eländig livet var när hon var prostituerad.Hon lever visserligen fortfarande på sin prostitution men för henne står samhällets dörrar glänt för hon är ju PK
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?