Valt inlägg:
Jag delar absolut ditt huvudkrav.Det bör ske under ordnade former o flickorna o även de pojkar som säljer sex bör få betala skatt o omfattas av sjukförsäkringen så länge den nu finns kvar.Mitt huvud argumet är att flickorna far så väldigt illa av all denna dubbelmoral och jakt på deras kunder.Jag har varit med o startat 6! försök att få till stånd en förening fackförening? för sexarbetare liksom Hydra i Tyskland o Den Röda tråden i Holland.Där får flickorna hjälp medecinskt o juridisk.I de länder man infört detta finns ingen marknad för hallikar o trfficking som kan anmälas av flickorna.Men de som försöker yttra sig om sin egen situation i Sverige blir snart tystade.De blir hotade till tystnad genom att man tar ifrån dem deras bostäder och eftersom de flesta arbetar deltid med någonting annat så blir de av med sina arbeten oxå.Socialen försöker ta ifrån dem deras barn och under tiden pågår affärerna under dubelmoralisk tystnad .Det beror på kundens status om du är en stjärna gift med en Onassis, en Spies eller en Tiger WDå är du stjärna.Har du en vanlig löntagare som kund måste du ha flera o då är du en hora.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?