Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det finns både dåliga kroggäster och dåliga vakter, precis som det finns bra vakter och bra kroggäster. Jag har sett otaliga exempel på överspända vakter med alldeles för kort stubin som går omkring och bara letar saker att anmärka på och ibland verkar provocera fram bråk när de är uttråkade. Jag har sett tjejer bli brutalt KASTADE ut från herrtoaletten på ställen där INGEN besökare bryr sig om sådana artificiella regler. Jag har sett Münchenbryggeriets vakter ryta åt och sparkat på folk som fredligt har satt sig ner på golvet vid en vägg pga brist på sittplatser för att prata lite, och MÅNGA liknande händelser i mina otaliga festkvällar i Stockholm. Jag har själv arrangerat klubbar och vet hur viktigt det är med bra vakter så vi har alltid varit väldigt noga med vilka vakter vi har anlitat. När vakterna går omkring och ser ut som åskmoln blir det sämre stämning på hela klubben vilket leder till fler problem. Avslappnade vakter som minglar lite och har överseende med skitsaker får mycket mer respekt och stämningen blir lättare. Alla vinner.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?