Valt inlägg:
Patrik Sade du 20 år framåt? *asgarvar* Det trodde jag oxå en gång men jag känner mig blåst.Mina ungar är 40 nu o vi föräldrar behövs fortfarande inte minst därför att de skaffat oss en massa barnbarn.Så se det som ett livstids arrangemang o gå inte in i det hela för lättvindig.Man kan byta ut objekten för sin kärlek men aldrig fadern till sina barn.Mina barn valde 2 helt olika vägardet gör de alltid
Sonen skaffade barn tidigt vilket innebär att han nu har barn med 3 olika kvinnor o det är många konflikter runt detta.Vi har en bonus eftersom vi hinner se dem växa upp.Dottern o pojkvännen var sambos i 16 år o bara reste o reste o när de ville ha barn var det svårare för dem eftersom dottern var över 35. Efter ett missfall o 3 kejsarsnitt en var mycket för tidigt föddär hon nu 40 med 3 små underverk o eftersom hon o pappan gjort allt annat de velat o rest jorden runt i så många år så prioriterar de alltid tiden med barnen.De delar på föräldrapenningen o tar bara ut halva för att dubbla tiden.Eftersom de levt i hop i 16 åri bland under stora påfrestningar under sina äventyrliga resor så vet de oxå att de kommer att hålla ihop livet ut:de känner varandra så väl.Vilken väg ens barn än går får man som förälder respektera det.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?