Valt inlägg:
mseder, du har skrivit om sanningen så gott det går att få fram den, vilket givetvis hedrar dig, men det finns säkert många lik i garderoberna som skulle behövas plockas fram och dammas av, vad som händer nu och har hänt i vårt avlånga land. Ruffel och båg med massor av förtal är på politikernas agenda och detta kallar de för politik. vår vän Jocke är klok han som inte röstar längre på partierna i riksdagen som ett gott föredöme för oss alla, även om jag själv syndat i alla år och röstat mot mig själv och svenska folket, genom att ha röstat på ett riksdagsparti. Nåväl du är ytterst välkommen person mseder som törs sticka fram hakan och sådana som dig skulle vi ha gott om den saken är klar. Personligen är jag urless på allt politiskt trams i vetskap om deras strategiska lögner för att den enskilde politikern ska kunna fortsätta att skaffa sig en karriär på din och min bekostnad.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?