Rapportera inlägg

Valt inlägg:

utforskaren; Saken är den att mänmuslimska ska enligt Koranen gifta sig med en oskuld, en fin tjej. Nu när de muslimska kvinnorna/tjejer whatever måste hålla sig till bröllopsnatten, går dem till svenska kvinnor/tjejer. Ingen har sagt att dem är horor? Jag vet många svenskor som är tillsammans med utländska killar/män , som har ett stadigt förhållande i flera år. Och det är inte bara utländska som våldtar var har du faktan?! Ingen härskar över någon, du verkar ha någon form av islamofobi. Att fobi för Islam ens finns är sorgligt. Jag har samma rättigheter som en svensk. Jag får röra mig fritt,vart jag vill. Jag är inte tvugen att sitta inlåst i hemmet,inte för att många muslimska kvinnor är det men ändå. Jag förstår vart du vill komma, och jag håller me dig om att det kan vara så. Men mer frihet kan jag inte få! Mina föräldrar är inte troende direkt, inte jag heller. Jag lever efter mina egna lagar och följer mitt egna förnuft. Min religiösa roll? Tvingad till vad? Om du kunde släppa fördomarna och verkligen lära känna en muslim så skulle det varit annorlunda..

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?