Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Du Volvo VV om någon gruppering har liknande åsikter som mig rår jag inte över. Som du också upplever ibland, att det är svårt att hitta de rätta orden när det gäller ämnet Islam som faktiskt håller sig med värre idéer än dem Hitler hittade på. Jag har i åratal läst så mycket jag kommit över när det gäller religion och tycker intet om den, men jag ser ändå vår religion som tämligen ofarlig men inte den som går att läsa om i Koranen. En muslimsk kvinna har läst högt ur den för mig och jag fick onekligen mig till livs av primitivt tänkande som är för mig helt främmande. Jag menar på, att deras tro och lära platsar inte i den västerländska civilisationen så enkelt är det med den saken och varför ska vi då hysa dem i vårt land där de lever upp till sina egna lagar och regler? Räcker det inte med Hell Angels och andra samhällsfrånvända organisationer av svensk modell som vi tyvärr inte kan bli utav med.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?