Valt inlägg:
Jocke, jag läste din artikel igen och just det där med yttrandefriheten har blivit krymt, vår begränsade yttrandefrihet har kommit att gälla för svenskar emedan invandrare har tydligen rätt att yttra sig hur som helst, men det är klart, vi är satta under potensiella rasiststämpeln som faktiskt våra söta invandrare hånar oss för. Nåväl när det gäller Muhammedbilderna så är det ett löjets skimmer över det hela som för mig är obegripligt att Muhammed får inte visas på bild, alltså ingen har sett vår gud eller Jesus men bilder finns på dem i oändlighet och det är inte något fel att få se en bild på den man dyrkar. Muslimer är i mina ögon ett konstigt släkte som man egentligen tycker synd om som är så dåligt upplysta om människors fri och rättigheter, men så är det, vill man äga makten över människorna så är tydligen alla medel tillåtna som bekant.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?