Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Muslimer är ingen homogen grupp det finns olika inriktningar inom islam. De alltra flesta muslimer utgör givetvis inte något hot, men så finns det vissa grupper inom Islam som mycket väl kan bliett hot i västländerna som vi pga rädsla för att bli klassade som rasister inte försöker stoppa dessa lika enärgiskt som vi försöker stoppa nynazistiska grupperingar. Var det inga fler än jag som såg dokumentären om Misken i Storbrittanien där en Saudi Arabisk extremsekt tagit överhanden. Jag ska räkna upp några punkter som de religiösa ledarna propagerade för. Man skulle uppfostra pojkarna till att vilja bli martyrer, det var ok med äktenskap mellan 9 åriga flickor och äldre män, barn som inte ville be skulle ha stryk, barnen skulle inte gå i allmänna skolor för då riskerade de att förgiftas av västerländskt tankesätt, judar och kristna skulle mördas, det antyddes att det samma var ok för hinduer och personer som tillhörde andra inriktningar av Islam, flickor som fyllt tio skulle bära hidjab annars ska de ha stryk. Det är vad jag kommer ihåg. Om en sådan sekt får fotfäste i Europa kan Islam mycket väl bli ett hot inte bara mot Eouropeer utan även mot invandrare med rötter i mellanöstern som flytt hit för att slippa religiöst förstryck.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?