Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Då kan jag kontra för Lars N att jag är en sådan där ignorant typ som inte har en aaaning om, och inte tagit reda på, fy, när "Pippi är kapitalist"-perioden inträffade i mänsklighetens historia! Vänsterfeminismen växte från 70-talet och framåt, även om den fick sitt intåg politiskt i riksdagen först med Schyman nån gån 96-97 se min artikel om närmre omständigheter "När Schyman åkte vilse i fädrens spår". SVD hade en utmärkt sida om miljön ocjh människan. Den påvisade, att vi alltid varit mer eller mindre, med nödvändighet, medvetna om våra naturliga begränsningar. Med vissa beklagliga undantag, vilka därför alltid straffat sig. Både franska filosfer, upplysningen, Darwin m.fl. Naturskyddsföreningen, Rachel Carson, WWF, Greenpeace plus biologisk och annan vetenskap, osv, osv, har tagit upp detta långt tidigare. Att det skulle ha att göra med någon slags politiskt vakum iaf antytt hos LN efter Berlinmurens fall är naturligtvis rent nonsens! Och die Grüne fanns t.ex. i Tyskland innan dess. De två sista meningarna kan jag nog instämma i. Eller snarare tvärtom, Persson mfl såg sig tvungen att fjäska för Schyman tokidéer.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?