Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Själv är jag, i motsatts till BB, mer tveksam till om journalister är mer betydande än övriga människor. Även om jag nu vet att det är som att svära i kyrkan. Kommer ihåg att 2006 försvann på en utflykt två svenska journalister nästan 3 dagar i Botswana till följd av eget oförsvarligt handlande som en minister där uttryckte det. Rapport och Aktuellt toppande med nyheten och Expressen hade fyra sidor. Snyftandet var enormt och särskilt mörkret i Afrika framhölls som otäckt. Någon som tror att två vanliga svenska turister som villat bort sig på en utflykt förärats denna uppmärksamhet? När en svensk satt åratal i fångenskap hos gerillan i Columbia under tuffa villkor skrevs det om honom först när han frigavs! Så sammanfattningsvis tror jag inte vi varken skall starta krig eller handelsbojkott för en journalisters skull. Även om många anser att dessa underbara människor är utvecklingslärans yppersta och slutgiltiga produkt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?