Valt inlägg:
En fin artikel som vanligt!! Jo både små pojkar o flickor behöver både män o kvinnor runt om sig.Det kan de ha på olika sätt.Rolf som är far till mina barn var en underbar pappa o var den som alltid var hemma med barnen när de var sjuka o som arbetade deltid från den dag de föddes.På egen bekostnad så klart.Det var ovanligt i hans genetationfödd 24Så hade vi en aupairflicka tills de var runt 12 som avlastade o gjorde dem engelskspråkiga för de där åren arbetade jag heltid på min egen strippklubb,heltid i min egen tobaksaffär o pluggade på det som skulle gälla för heltid på komvux klasserna 6-9 o därefter gymnasieämnenna som skulle ge mig universitetsbehörighet.Jag vistte ata strippandet var en fråga om tid o att jag aldrig kunde komma upp i sådana inkomster sedan så jag lade upp familjeekonomin de åren Men helgerna var heliga.Då stängde jag eller skaffade vikareie.Hela somrarna likaså.Vi åkte ofta runt med ungarna i över 2 månader då.Min make 2 vid denna tid var en särbo o han kunde ställa sig mitt i natten o steka pannkakor om ungarna fick det för sig.Vägen till mammans hjärta går genom barnen.. En annan livskamrat var matematiker så han lotsade ungarna genom detta ämne i högstadiet.Sonen hade oxå flera storebröder i mina fosterpojkar som var 3-5 år äldre än han.När min nuvarande make 2 flyttade in för 30 år sedan fick barnen en "storebror" som kunde meka med moppar o turas om att hämta dem här o där .Hur gick det då? Jo min son har alltid haft flickvänner han har kunnat hunsa o kommendera o få att passa upp på sig.Hans modersuppror?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?