Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har skrivit på Sourze sedan 2005 - snart fem år. I början var det ett betydligt mer levande forum där det diskuterades, grälades och förolämpades. På ett sätt tycker jag det var roligare då - engagemanget var betydligt större. Numera är det ju en försvinnande liten skara som är regelbundet aktiva, och det hör närmast till undantaget att någon är under 60 år. Den ende som jag känner till som skriver här regelbundet och ännu inte fyllt 60 är Leif-Arne. Jag är själv inte pensionär men nog har Sourze blivit ett pensionärsforum och inget ont i det i och för sig. På den tiden var det till yttermera visso så, att antalet läsare till en artikel räknades i tusental - nu handlar det om hundratal. Och att dag efter dag sitta i en begränsad krets och tala om hur fantastiskt trevlig konversationspartnern är blir ju i längden ganska förutsägbart och ointressant. Även om det innebär att man respekterar varandra, vilket man naturligtvis också skall göra.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?