Valt inlägg:
Michael: "Den samlade globala medicinska kunskapen i världen" skriver du och fortsätter: slår entydigt fast osv. Tydligen finns det amöbor dvs enhjärncelliga varelser på Sourze, som du tydligt visar i dina kommentarer. JAG berömt medium slår fast att: Denna samlade medicinska "expertis" är slavar under läkemedelsindustrin och hur ska vi kunna lita på deras "fastslagenden"? undrar jag ... Och vetenskap är så vitt jag vet också ytterst styrt av återhållande av sanningen om hälsa eftersom de också är slavar under sina anslag som bara ges om de dansar i takt med "vetenskapens sanningar", vilka jag kan försäkra är så fulla av lögn och förutfattade meningar att de inte är värda namnet vetenskap, så också där slår du i tomma luften. Jag undrar hur en så oupplyst varelse som du har ork att skriva så mycket ren dynga baserade på ren okunskap och antagenden? En dag så ska också du vakna!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?