Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Sunny skrev ordet likgiltig" som är i högsta grad gångbart i svensk politik när man blundar för normala företéelser i samhället som politiker anser numer vara legitimt i en mångkultur. Jag läste att Frankrike har stora problem med deras stigande kriminalitet som de uppriktigt anser att vara alla mångkulturers dilemma. En regeringsmedlem menade på att vi bör vara på vår vakt så att vi inte på grund av likgiltighet medverkar till ett anarkistiskt samhälle, slut på citat. Jag tror att jag skrivit tidigare någon rad om faran med ett anarkistiskt samhälle som är baserad på släpphänt politik som grundar sig på ren likgiltighet ifrån politiskt håll att inte vidta kraftåtgärder. Kan så vara att massmedia har ett finger med i spelet att inte vilja skriva hela sanningar om vår egen kriminalitet som inte sjunker som en del påstår, utan i själva verket stiger. Men hur som helst att vara likgiltig och förlita sig på att det ordnar sig alltid, sådana tankar kan stå oss dyrt med tiden.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?