Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Sunny!Som utlovat http://www.sourze.se/forum/thread/10335438/page3#post10772119 håller jag på att beta av dina artiklar, och sen får du säga vad du vill  :Mina tankar efter "Jag är ingen människa":  Själv väntar jag fortfarande på att jag ska förstå vad jag ska bli när jag blir stor.  Fast kanske jag fick lite av en föraning i dag av en video jag såg som bl.a. handlar om hur nutidsmänniskan genom sitt beroende aldrig har blivit vuxen.Vidare, i mitten av 1990 talet stod det klart för mig att människorna måste vara galna.  Bl.a. av ett brevsvar 1996-12-12 från miljöminister Anna Lindh M96/4334/2/P1 till mig där kontentan av svaret var att de i tullen beslagtagna sködpaddorna med tanke på sköldpaddornas fortbestånd måste avlivas för att sköldpaddor är utrotningshotade, men även av andra galna myndighetsageranden jag läste om förstod jag att myndigheterna var galna.  Och eftersom de tilläts vara galna över längre tid så måste i stort sett alla människor vara galna.  I dag tänker jag "jordmänniskorna", för jag tröstar mig med att min själ inte kan vara härifrån.  Jag har aldrig varit så galen som de andra, och med ökande självförtroende jag har sett att det verkligen är så illa som jag först inte kunnat tro.  I april 2007 läste jag "A Wanderers Handbook", som handlar om hur det är att som själ från någonannanstans komma hit och födas på jorden.  Den 4 juli 2008 köpte och läste jag ut "Grundkurs för utomjordingar", en bok med mycket humor om hur man som icke-galen överlever på denna galna planet.  Nej, jag kan inte heller vara jord-människa.  :  Kram på dig!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?