Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Sunny / Din livshistoria är fascinerande och du trollbinder med din fantastiska berättarförmåga. Dina texter kan läsas om och om igen. De känns lika fräscha var gång. Även jag hade nära till tårarna därför att du gör det så lätt för läsaren att leva sej in i det du beskriver. Det här att du kände dej mer släkt med djuren än människorna - det påminner om vad jag upplevde som barn. Mor var 42år när jag föddes och de båda bröderna utflugna - alltså var jag ett ensamt barn i hemmet. Vi bodde på landet med långt till närmaste granngård så det blev djuren jag tydde mej till. Den pensionerade draghästen Olle blev min bästa kompis. Far var en man med stort hjärta och kunde inte göra sej av med en individ som så troget slitit för honom i alla år. Olle fick ledigt - han skaffade sej alltså en ny uppgift - som barnvakt. Den här sanna historien hade jag tänkt berätta för flera år sedan: http://hem.bredband.net/b126013/page57.html? - men sjukdom kom emellan. Men, nu är jag här igen och kan njuta av dej och dina underbara texter istället. Tack för att du finns, Sunny! Du är makalös!! :

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?