Valt inlägg:
Jag har fibromyalgi möjligen förvärrad av utomhussovadet vinter från 13 o artros den ärvtliga som blir riktigt illa ibland då knäna viker sig o där ligger man! jag har vetat att jag har det här så jag arbetade dag o natt som strippa bra betalt o jag visste inte hur många arbetsår men oxå två butiker :en tobak o en för beg barnkläder.Jag planerade mitt liv efter min förväntade ohälsa. De här sjukdommarna förvärras under många år Man får tid att anpassa ekonomin.Varken mina män eller jag litar till andra så för 30 år sedan byggde vi upp vårt kollketiv som bygger på att många delar ett hus o då jag nu har 5.200 i pension är jag glad att det räcker fint.jag har en pool o badar en tim/dag året runt:då slipper jag ta värktabletter Jag måste äta mycket medecinkärlkramp.panikångest,sömnlöshet,hög kolst. etc är det bra att kunna kasta några. Men alla kanske inte vill dela hem med 11 andra varav 2 kommer från andra kulturer o 3 är under 4.Då får man byta ner sig som Pia säger.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?