Rapportera inlägg

Valt inlägg:

En modig artikel!!! jag vet vad du talar om: jag är oxå alkoholist.Men det är sällan jag dricker någonting nu.Det kan gå veckor o månader. Det är en myt att en alkolist inte kan dricka måttligt.Jag har aldrig problem med ett glas vin t.ex i pausen på teater.Då representerar det ett festligt tillfälle för mig. Hemma kan jag oxå ta ett glas vin om jag har gäster .Problemet är ju inte drycken i sig utan den enorma smärtan som den ska dämpa.Jag smakade inte alkohol som tonåring men jag led av svåra psykiska problem sedan uppväxten. Den tidens medecin var bristfällig.Mest dämpade den. Jag upptäckte att jag var alkolist vid 22 när min lilla dotter drunknade o grannen hällde i mig hembränt.Jag var nog inte nykter på ett helt år? Jag har haft tur:mina män har alltid stöttat mig under mina värsta perioder o min psykiater har följt mig i 30 år nu.Den nyare medecinerna,som felaktigt kallas lyckpiller,håller min konstanta panikångest stången bättre så numera blir det sällan.forts

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?